ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟ 2014-15
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΔΙΑΦΑΝΟ, ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ, ΤΟ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
-ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΡΟ; ΣΕ ΠΟΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΆΜΕ; -ΑΝ ΛΕΙΨΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ; -ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ. -ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΑΛΕΥΟΝΤΑΙ; |
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
- NAΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ. -ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. -ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ. ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΕΡΓΑ ΜΑΚΕΤΕΣ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΑ. |
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΡΑΣΗΣ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΕΣ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ. ΜΕ ΚΠΕ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΣΑΣ. |
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΥΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ. |
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος.( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΜΗΜΑ ΠΕΧΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ. |
2ος ΜΗΝΑΣ |
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ. |
3ος ΜΗΝΑΣ |
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΛΑΖ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΟΧΗΜΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. |
5ος ΜΗΝΑΣ |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΠΕ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡ/ΜΑ |