ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟ 2014-15

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΔΙΑΦΑΝΟ, ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ, ΤΟ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ

A.      ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

-ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΡΟ; ΣΕ ΠΟΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΆΜΕ;

-ΑΝ ΛΕΙΨΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ;

-ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ.

-ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΑΛΕΥΟΝΤΑΙ;

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

- NAΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ.

-ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.

-ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.

ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΕΡΓΑ ΜΑΚΕΤΕΣ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΡΑΣΗΣ.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ  ΜΕΛΕΤΕΣ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ.

ΜΕ ΚΠΕ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΣΑΣ.

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΥΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος.( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΜΗΜΑ ΠΕΧΩ

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

2ος ΜΗΝΑΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ.

3ος ΜΗΝΑΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΛΑΖ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

4ος ΜΗΝΑΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΟΧΗΜΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

5ος ΜΗΝΑΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΠΕ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡ/ΜΑ